O noua intalnire cu bloggeritele din Bacau


Pe 19 decembrie 2015 m-am revazut cu bloggeritele din Bacau. Au fost mai multe decat data trecuta si am descoperit ca am multe de invatat de la multe dintre ele.

Roxana m-a scos din „la dolce vita” pe care o traisem in ultimele luni si m-a motivat sa reincerc sa ma integrez in tara de adoptie.

Doamna Vasilache (e o doamna in toate sensurile cuvantului) m-a salvat de la foamete cu minunatul ei blog culinar. Am gasit multe retete care mi-au iesit comestibile, apoi chiar bune. Inca e sursa mea de inspiratie cand nu stiu ce sa gatesc.

De la Adina tocmai ce am invatat azi cum sa-mi protejez unghiile proaspat date cu oja. Va recomand articolul, e foarte bun.

De la Elena, cu al ei blog Mujo, sunt convinsa ca pot invata multe despre marketingul afiliat. Trebuie doar s-o pandesc cand scrie despre asta. Tot pe blogul ei gasesc inspiratie cand trebuie sa-mi cumpar haine, ca moda de la mine e putin spus oribila.

Mi s-a parut foarte interesant ca Mihaela a inceput sa faca acasa uleiuri cosmetice. Pe moment n-am reusit sa aflu prea multe, dar mi-ar placea un articol despre inceputurile in domeniu (de ce s-a apucat, cum gasea combinatiile bune, cum le testeaza etc).

De la Rudia am aflat un mod elegant de a-ti spune varsta cand chiar nu ai chef s-o zici: imparti numarul la doi si adaugi „pe un picior”. Plus ca am descoperit parfumul meu preferat, care a disparut de pe piata timp de cativa ani.

Cea mai tanara dintre noi, Ioana, in varsta de 13 ani, are o mama ce croseteaza grozav de bine. Ii vad creatiile pe Facebook si mereu imi face pofta sa crosetez.

Cu Daniela  m-am imprietenit in urma unui articol foarte comic despre Hrusca. Mai comic de atat a fost doar un cetatean isteric, ce a tinut mortis sa ii certe pe toti ce nu-l plac pe cantaret.

Acestea sunt bloggeritele care mi-au atras atentia cu ceva anume si/sau cu care m-am imprietenit. La intalnire a mai participat Cristina, Sonia, Alexandra, Raluca, Cristina, Anca, Andreea, Alina,  Elena,Ionela,  Alexandra, Anca.

De asemenea, tin sa multumesc sponsorilor si prea-secretei Santa: rujul e minunat si bomboanele… ei bine, le-am pierdut prin burta 😦

M-am distrat la intalnire si abia o astept pe urmatoarea. Poate apare si o motociclista pe acolo 🙂

Eveniment organizat cu sprijinul Fresh Din Mere de Itești, Farmec, Herbagen,ProfiSmile, Melkior, Mica Ilinca 1983, Miki Bio Skin, Oana Nechita Make-Up Artist, Monroe Studio, Salon Masaj Terapeutic Oana Manoliu, Beauty Barometer, Oriflame pentru tine – Life and Style si Antique Cafe.

 

 

2 gânduri despre &8222;O noua intalnire cu bloggeritele din Bacau&8221;

Lasă un răspuns

