Service moto in toata Romania


Toata suflarea moto cauta, la un moment dat, un service. Poate pe cele din zona ta le stii, dar ce faci daca ai ramas in pana in alta localitate si nu te descurci singura? Te uiti pe harta de mai jos si stii precis unde sa mergi.

Service-ul pe care-l stiu nu e pe harta

Eu am cautat pe internet si am scris ce am gasit. Sunt multi mecanici care au publicat doar numele si un numar de telefon. Neavand adresa, nu am putut sa-i adaug pe harta. De aceea, am rugamintea sa adaugi tu ce stii. Daca nu te descurci sa-i adaugi direct, te rog sa lasi un comentariu cu o adresa si, eventual un nume al service-ului.

Cum stiu ca service-ul moto e de calitate?

Deocamdata nu stii. Atentie! Nu recomand si nici nu ma plang de ce e pe harta. Doar te anunt ca exista. Daca stii tu mai multe detalii despre vreun service deja existent, ai optiunea sa scrii o recenzie direct pe Google. Astfel, cine va avea nevoie, va sti precis la ce sa se astepte.

Ce fac daca vreau sa ma descurc singura?

Daca e vorba de chestii simple, de intretinere, gasesti informatii si tutoriale in cartea „Moto Lady”. Daca  e ceva mai complicat, va trebui sa te descurci singura. Nu am experienta necesara pentru a te sfatui.

Ce mai ai bun pentru mine?

Intentionez sa fac o harta similara pentru garajele moto. Cu alte cuvinte, daca n-ai garaj si vrei sa-ti bagi motocicleta la iernat, sa stii unde si la cine sa apelezi.  Pe internet am gasit un singur anunt de anul trecut, e cel marcat cu albastru pe harta. Asa ca, se aplica aceeasi regula ca la service-uri: daca afli ceva, da de veste aici.

Asfalt uscat si nu uita sa spui despre service-urile pe care le cunosti!

Cu prietenie,

semnatura

Update 1: Mi-au venit in privat cateva adrese pe care le-am adaugat pe harta.

Update 2: Am uitat sa adaug instructiuni despre cum sa adaugati voi adresa.

  1. In harta de mai sus, da click in coltul din dreapta sus (e un buton care arata ca cel de fullscreen). O sa se deschida o pagina noua
  2. In stanga sus, sub numele hartii (Garaje moto), scrie „edit”. Apasa cu incredere.
  3. In bara de sus, din pagina, scrie adresa (ca si cum ai cauta-o pe Google Maps) si da-i enter.
  4. O sa apara locul cautat si un dreptunghi deasupra lui. In partea de jos a dreptunghiului, apasa „Add to map”. Ai adaugat service-ul pe harta. Il vei vedea ultimul, din prima lista, in partea stanga a paginii.
  5. Daca vrei sa-i modifici numele sau sa adaugi vreun numar de telefon, da click pe adresa. O sa apara iar acel dreptunghi de mai devreme. Apasa pe creionul din josul dreptunghiului si o sa apara doua casute noi. In cea de sus modifici numele si in cea de jos adaugi tot ce vrei tu sa adaugi.

Daca mai ai nelamuriri, intreaba-ma cu incredere.

3 gânduri despre &8222;Service moto in toata Romania&8221;

  1. Buna ziua,

    Ma numesc Ioan Chiujdea (John) din Brasov si am o experienta ca mecanic moto inca din 2004. Am lucrat ca si angajat la alte 2 service-uri din Brasov (7 ani respectiv 3 ani) ca ulterior sa-mi deschid propriul service moto in Brasov pe Str. Scolii Nr. 2. Denumirea service-ului este JOHN’S GARAGE SRL iar nr meu de tel este 0725633355.

    Va multumesc si doresc sa fiu adaugat pe aceasta harta.

    Cu stima,
    John

    Apreciază

  2. Buna ziua,

    Va multumesc ca m-ati anuntat. V-am adaugat. Numarul de telefon l-am pus sub forma de comentariu. Harta poate fi modificata de oricine, deci daca doriti sa mai adaugati si alte informatii, sunteti liber s-o faceti.

    Cu stima,
    Andreea Iovita

    Apreciază

Lasă un răspuns

