Cum se simte tenul tau?


Cu ocazia aceluiasi blogmeet ca intre fete, am mai primit de la Gamarde un produs potrivit pentru tipul meu de ten. Ghici ce: l-am testat pe motor. M-am dat cu el pe fata, m-am suit pe motocicleta si am plecat sa… imi fac pasaportul. Am urmarit cat de uscat imi este tenul la intoarcere, daca raman cu pete negre de la casca si cum va arata tenul peste o zi.

Spre deosebire de testul samponului, acesta a fost ceva mai scurt din lipsa de timp. Ba mi-a mai si murit motorul in fata politiei. Am murit de cald la coada, apoi afara cat l-am surubarit si la final in drum spre casa. Am tras urmatoarele concluzii:

  • Imi hidrateaza tenul foarte bine
  • Cumva, nu pot sa-mi explic de ce, nu mi-au aparut pete pe fata
  • A doua zi, fata mea cu cateva cosuri si pori dilatati a devenit neteda si fina

Ultimul aspect mi s-a parut cel mai misto si de asta folosesc crema in continuare. Evident, si samponul este folosit doar ca nu obisnuiam sa ma dau cu crema pe fata. Pana anul acesta aveam tenul frumos de la natura.

Vrei si tu? Atunci il poti cumpara de aici.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

