Cel mai corect review despre un sampon pentru motocicliste


La intalnirea cu bloggeritele, printre multe alte cosmetice, am primit si samponul Tresemme cu Keratina. Mi l-am dorit mult, l-am primit si acum il testez ca o motociclista studenta la Politehnica.

Adica?

Il voi testa in circumstantele prin care trece o motociclista si, pe o scara de la 1 la 10, voi puncta in ce masura rezolva probleme spinoase specific noua (spre exemplu, cum arata dupa ce l-a batut vantul la 100 la ora, cat de incalcit e etc). Apoi, voi adauga cateva detalii de finete si aspecte la care se uita orice femeie. La final, voi oferi concluziile mele subiective.

Promisiuni ale samponului pentru motocicliste

Din ce tin minte ca am citit in descriere, Tresemme cu Keratina promite un par neted, mai usor de descalcit si mai putin cret. In conditii normale, de femeie pe care cel mult o bate vantul pana la paine, da, se aplica. Dar ce se intampla daca testez samponul in conditii extreme, pe motor?

M-am spalat cu el pe cap,  l-am uscat, a doua zi l-am facut cu placa si am plecat pe motor. Am facut poze pentru fiecare etapa, pentru a avea termen de comparatie. Mentionez ca parul meu oscileaza intre cret, ondulat, bataie de joc, dar nicicand n-a fost doar drept. De asemenea, am incercat sa fac poze cu tot parul si cu varfurile ceva mai in detaliu. Sper ca se intelege ceva din ele.

Această prezentare necesită JavaScript.

Rezultatele samponului pentru motocicliste

Comparativ cu claia naturala de par, Tresemme cu Keratina reuseste cumva sa-mi convinga podoaba sa arate omeneste, in sensul ca tine mai mult decat inainte. Ca aspect, arata cam aiurea dupa o plimbare, dar am reusit sa-l pieptan si sa-l impletesc cand ma grabeam fara sa ma rog sa-mi ramana macar 2-3 fire in cap, de-o monstra.

Aspecte feminine

Punctul lui forte il vei gasi in timpul utilizarii, nu dupa. Miroase traznet si face o spuma densa, destul de stabila cat sa nu se prelinga pe fata. Probabil chiar a fost motociclista persoana care l-a proiectat, ca mi-a trebuit putina forta ca sa-l pot deschide la prima utilizare. Cu toata spuma lui, mi-a fost usor sa-l clatesc si n-a fost nevoie sa stau ceasuri cu parul sub dus ca sa se duca tot. Pe scurt, e ca un barbat fermecator care vine, isi face treaba si pleaca imediat ce nu mai ai chef de el 😛

Notarea samponului pentru motocicliste

Aspect urmarit Nota
Miros 8
Spuma 10
Usor de clatit 10
Mentine parul drept 8
Parul nu se incurca dupa o tura cu motorul 7
Parul arata bine dupa o tura cu motorul 5

Per total, samponul Tresemme cu Keratina are nota 8 din punct de vedere al unei motocicliste.

Parerea mea

Fata de alte sampoane pe care le-am folosit, Tresemme cu Keratina mi s-a parut foarte bun si chiar sunt multumita de el. Dar inca mai caut acel sampon care va rezista vantului de pe motor. Da-le un tweet prietenelor ca sa stie de el. Daca nu iti place, lasa un comentariu si spune de ce.

Un gând despre &8222;Cel mai corect review despre un sampon pentru motocicliste&8221;

Lasă un răspuns

