RCA-ul bate la usa


Absolut toata lumea e de acord ca a inceput sezonul moto. Pana si politistii, ca nu degeaba au inceput raziile de primavara. Oricat de legal ai merge, e obligatoriu sa ai RCA-ul facut la motocicleta.

De ce?

  • scapi de amenda
  • in cazul unui accident din vina ta, e suficient sa-i dai celuilalt polita de asigurare, indiferent de costul pagubelor.
  • exemplu: in liceu, am vrut sa schimb banda, un mos nu m-a lasat, asa ca i-am zgariat absolut toata masina, de la farul din fata pana la cel de stop, din greseala. Dupa ce s-a terminat masina, mi-au jucat putin coarnele si atat, am ramas pe roti. Pagubele mele? Niste vopsea de-a omului la mine pe ghidon. Pagubele lui? 17 milioane m-ar fi costat sa le repar. De fapt, am mers la Politie sa ne facem actele, i-am dat omului datele mele si si-a rezolvat problema pe asigurarea mea, fara sa ma coste un leu in plus. Totul a mers atat de lin incat parintii au aflat abia dupa 2-3 ani, tot din greseala.

De ce acum?

  • „Ce-i in mana, nu-i minciuna”. Acum vezi ca e frumos afara si te vei plimba. Stii tu ca va fi asa si din septembrie incolo?
  • Sezonul are 9 luni. Merita sa risti primele 3 luni o amenda, ca sa cumperi dup-aia o polita pe care s-o folosesti doar alte 3 luni, ca s-a facut frig afara? Eu zic ca nu.

Spune-le prietenelor tale sa-si faca o polita RCA cu un simplu tweet.

Cum sa alegi polita potrivita?

Atunci cand iti faci polita, ti se cer atat de multe date incat e greu de spus fiecare cat si de ce conteaza. Varianta simpla e sa intri pe Cel mai ieftin RCA din Romania si sa le introduci acolo. Avantaje:

  • obtii cel mai ieftin pret de pe piata in cateva minute
  • poti cumpara direct polita care ti se potriveste
  • ai livrare gratuita

Per total, iti va lua 5-10 minute sa conduci linistita motocicleta, oricat de multa politie sau oricate camere ar fi pe drum.

Poate fi ceva mai bun de atat?

Da, sa le recomanzi si prietenelor tale pontul, cu un simplu tweet.

Lasă un răspuns

