Ce mai face cartea „Moto Lady”?


Minunat de bine, iti transmite salutari. La fel ca mine, cartea starneste confuzii si ii ameteste pe toti.

Am inceput campania de marketing pe Facebook. Poze, oferte, check in peste check in… vizualizari cat incape, felicitari de la toti… dar nimeni nu cumpara nimic. Am zis ca la 100 de vizualizari trebuie sa cumpere cineva. Nimic, nicio vanzare. Un amic si-a exprimat ferm dorinta de a cumpara, dar n-am vazut nicio miscare!

Am cautat pe internet cum sa fac o campanie de marketing online, la un ebook. Mi-am luat constiincioasa notite, am facut planul de bataie, tot… ca, la o zi dupa, sa-mi vina in cap intrebarea „Oare lumea POATE  sa o cumpere?”. Nu se putea, in aceeasi zi am primit si un mesaj pe tema asta.

Am rugat doi amici sa verifice informatia. Unul, mai geek din fire, s-a prins ca ceva e dubios. Celalalt nu. Ulterior am aflat ca aveam probleme cu contul de Paypal. Abia azi am reusit sa-l repar si am reinceput campania. Care s-a soldat cuuuuuu:

primul check-in

In prezent, astept sa apara cele 5 like-uri si fata va primi gratuit capitolul preferat.

 

Poti da si tu check in, strangi 5 like-uri si primesti un capitol gratuit. Am rugamintea sa ma anunti, ca nu monitorez tot Facebook-ul, 24/24 ca sa aflu si singura 🙂 Sau, mai exista varianta sa cumperi cartea, caz in care 10% din pret va ajunge la Ruxandra.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

