Cum sa gasesti iesirea din Bucuresti


Sa fii din provincie si sa conduci in Bucuresti pare ceva extrem de periculos. In realitate, daca ai incredere in tine si motocicleta si ai frane exceptional de bune, te descurci. Eu mi-am adus  motorul recent si am fost in pragul infarctului doar o data, din cauza franelor. Traficul e cat se poate de OK (pana acum). Ar fi chiar minunat, daca n-ar exista unii cam rasisti (cum ar fi sa te inghesuie pe banda, ca esti tu moldoveanca).

Scopul si durata „vizitei”

Ies ocazional, din motive financiare. Dintr-o incurcatura, am fost nevoita sa-l iau azi la practica, sa stea intr-un garaj cat se poate de sigur. Practica mea e la marginea orasului (Preciziei) deci fac cam jumatate de ora, in mod normal. Ca sa ajung cu el, stiu ca intr-un fel sau altul trebuie sa nimeresc pe Bvd Iuliu Maniu si sa fac stanga intr-o anumita intersectie, apoi schimb directia intr-un sens giratoriu si ajung.

Intersectia buclucasa

Atata doar ca am uitat in ce directie s-o iau cand ajung in sensul giratoriu cu pricina. Am luat-o si eu inainte, ca asa mi s-a parut in regula. Nu vedeam liniile de tramvai, dar am zis ca o sa apara si ele. Am mers, am tot mers, la fiecare semafor tragand speranta ca opreste vreunul pe langa mine sa-l intreb. Cam la a 3-a incercare, m-a lovit „norocul” sa opreasca un bucurestean teribil de arogant, eu avand numere de Bacau.

Drumul spre „iesi afara”

Claxonez, fac semne disperata sa-mi dea atentie. Il intreb de strada, imi spune sa ma intorc si sa fac stanga la Kaufland. Eu n-am vazut niciun Kaufland, dar am zis ca ma uit mai atenta. Il ascult pe om, intorc, evident ca nu era niciun Kaufland asa ca am mers tot inainte. La un moment dat am vazut tiruri, apoi camp, stalpi electrice, fabrici si uzine. Clar gresisem drumul si ala de fapt m-a scos din oras. M-am infuriat, am tras pe dreapta si m-am uitat pe GPS.

Nici GPS-ului nu-i sunt simpatica

Aplicatia, saraca, m-a scos pe Iuliu Maniu, dar dup-aia era sa ma bage in gard. Am descoperit chiar si autogara Militari cu ocazia asta. L-am intrebat pe un mos cum ajung, dar la o intersectie neprevazuta in explicatii iar m-am incurcat. Am vrut sa trag pe dreapta, dar era strada ingusta, venea un autobuz din spate, n-am putut. M-am urcat pe trotuar, pana la urma. Am mai intrebat o doamna de „cladirile alea multe” si cica eram aproape.

Partea frumoasa e ca un tirist a vazut ca puteam cobori de pe trotuar doar cu spatele, asa ca a blocat toata strada, sa cobor in siguranta. Am nimerit locul de practica, dupa o ora si un sfert de cercetari.

In concluzie, cauta o locatie aproape de iesirea pe care o vrei (ia-te dupa punctele cardinale, nu-ti bate capul cu nume), intreaba orice bucurestean unde e locatia si mai mult ca sigur te indruma sa iesi din oras. In caz ca-ti pare de treaba, vorbeste cu cat mai mult accent, sa fii sigura ca nu te indruma chiar spre locatie.

PS: E cineva care vrea sa plece spre Grecia pe 18 august?

Lasă un răspuns

