Ce subiecte te intereseaza?


Mi-a placut foarte mult blogul acesta si inca sunt foarte mandra de el. Il pomenesc chiar si in CV. Nu prea am mai scris pentru ca m-am dus la facultate, am cam pierdut contactul cu lumea moto si m-am luat cu altele.

Am incercat sa acopar o gama cat mai larga de subiecte: mici operatiuni de intretinere a motocicletei, echipamente moto, moda, tehnici de condus, campioane nationale, motociclistele in trecut, intruniri, intamplari din trafic, chestii medicale… am scris despre orice subiect mi-a trecut prin cap si avea legatura cu noi, motociclistele. Singurele subiecte despre care as mai putea scrie sunt tipurile de implanturi sau cum decurge evaluarea ta fizica dupa accident, ca sunt pe domeniu. Nu stiu pe cate dintre voi ar interesa.

Mi se rupe inima sa las blogul pur si simplu in paragina. Vreau sa-l transform in ceva durabil si sa-l completez cu orice informatii v-ar fi voua utile. Prin urmare, in cazul in care doriti sa cititi despre anumite subiecte sau aveti orice nelamuriri legate de lumea moto, va invit cu caldura sa lasati un comentariu.

Astept cu nerabdare ideile voastre si sper sa va placa surpriza pe care v-o pregatesc!

2 gânduri despre &8222;Ce subiecte te intereseaza?&8221;

Lasă un răspuns

