Reteta culinara pentru intruniri


Prima oara am mancat asa ceva la un restaurant arabesc. Mi-a placut foarte mult, e extrem de satioasa mancarea, dar i-am uitat numele. Eu ii zic „Pizza arabeasca” (de fapt se cheama lahmeh  bi ajin, tocmai am aflat). Partea cea mai faina e ca se poate gati usor, rapid si n-are nevoie de conditii speciale de depozitare.

Ingrediente:

-aluat fara drojdie (faina, apa, ulei si sare)

-carne tocata de vita (1/2 kg)

-rosii (1 mare)

-ardei (asa ar fi reteta, eu am uitat sa pun)- cred ca 1 trebuia

Aici a fost o pizza arabeasca, dar cred ca a mancat-o cineva

Pizza

-ceapa (idem ca la ardei)

-usturoi – o capatana

-piper

-2 oua (eu am pus de rata, ca asta am avut in casa)

Mod de preparare:

Aluatul presupun ca stii sa-l faci, asa ca nu mai insist. Daca totusi nu stii, lasa un comentariu, ca detaliez.

Toaca legumele si amesteca-le cu carnea. Adauga ouale, piperul si continua sa amesteci. Sa nu-ti fie lene sa mesteci cum trebuie, ca ai sa te trezesti cu bucati extrem de picante si altele fara niciun gust.  Intinde aluatul pana cand are 1 cm grosime.

Unge o tava cu unt sau ulei, aseaza foaia de aluat, unge cu putin ulei peste. Adauga carnea preparata mai devreme si lasa tava in cuptor pentru 30-60 de minute. Eu am sarit peste uleiul pus peste aluat si dup-aia faceam puzzle in farfurie: care bucata de carne corespunde carei felii.

Mai departe o poti manca sau pune la pachet pentru drum. Din ce-am testat eu, rezista in pungi de plastic si cat de cat caldura pentru cel putin 5 ore.  Mai multe detalii nu cunosc.

Sper sa-ti placa si daca stii imbunatatiri sau numele retetei, te invit sa zici 🙂

Semnat,

semnatura

Lasă un răspuns

