Fixativul „Nivea”, testat si pe motor


Frigul a dat navala de cam multisor si nu prea mai e de plimbat cu motorul. Orice articol util din domeniul moto as scrie acum, va fi uitat pana la primavara. Prin urmare, m-am gandit sa fac review-uri la cosmeticele incercate de mine. Daca, la randul tau, ai nimerit un produs exceptional (de bun sau prost), te invit sa scrii despre el. Azi va prezint fixativul „Nivea Hair Spray Ultra Strong„.

Mirosul

Daca ai alergie, mai ales la polen, nu iti recomand fixativul decat daca nu ai niciun simptom primavara, in timpul in care iti urmezi tratamentul. Eu imi iau pastilele cat de rar pot si scuip si plamanii din mine dupa ce ma dau cu fixativul asta. Daca insisti sa-l folosesti (cum fac eu), deschide imediat geamul si iesi din camera pentru doua-trei minute.  Daca esti sanatoasa, dar nu-ti plac parfumurile, poti sa te dai linistita. Inca nu am simtit niciun miros, nici in aer, nici pe par.

Cat de mult rezista coafura?

Parul meu natural e ondulat si uscat. Am testat fixativul cand am fost facuta cu placa si a rezistat coafura 2-3 zile, pana cand m-am spalat pe cap. A rezistat inclusiv bretonul, zona cea mai problematica. Totusi, trebuie mentionat ca nu mi-am prins parul deloc, l-am salvat din calea ploilor si am avut grija cum il asezam inainte sa adorm. Atunci cand l-am incretit, evident ca a rezistat coafura. Cel mai mult mi-a placut cand mergeam intr-o zi pe-afara, batea vantul ca la nebuni si bretonul a stat cuminte pe frunte.

Nu prea ingrasa parul

M-am dat cu el si de doua ori intr-o zi, nu a fost cazul sa-l spal urgent. Asta pentru ca am ascultat de instructiunile de pe ambalaj. Nu cred ca l-am tinut chiar la 30 de cm, dar mereu am tinut mana intinsa cand m-am dat. O data m-am dat cand era mult prea aproape de breton (maxim 10 cm) si s-a facut aiurea parul, dar am trecut degetele prin el si si-a revenit cat de cat.

Sub casca

O singura data am mers cu motorul cand eram data cu fixativ (l-am cumparat dupa ce a dat frigul) si sunt mandra ca a rezistat cat de cat coafura. Volumul parului a disparut, dar buclele si-au pastrat forma astfel incat, cu parul prins, inca mai paream creata.

Per total, sunt foarte multumita de fixativul asta. Daca muncesc mult la o coafura, ma dau cu el si stiu ca rezista. De asemenea, daca o suvita nu sta cum vreau eu, o asez cu mana in forma dorita, ma dau putin cu fixativ, mai tin vreun minut mana, las suvita libera si am rezolvat problema. Daca nu mi-ar mai fi rau de la el, ar fi ideal.

Semnat,

semnatura

Lasă un răspuns

