Rochie pe motor? Se poate.


Crezi ca motocicleta e ceva misterios, ce necesita conditii speciale de utilizare? Nimic mai gresit. Daca stii sa conduci si iti folosesti putin imaginatia sau curajul (dupa caz), ea devine un obiect la fel de normal ca oricare altul. Ce-i drept, la drum lung se simte foarte aiurea daca nu esti acoperita complet si nu ai haine cat de cat mulate. In oras, in schimb, poti purta cam ce vrei tu, fara probleme: tocuri, sandale, pantaloni scurti…chiar si rochii, am incercat recent.

Rochie asortata la motocicleta

Diferite tipuri de rochii se potrivesc diferitor tipuri de motoare. Astfel:

  • rochia incercata pe chopper e destul de lunguta, fara decolteu si destul de stransa deasupra pieptului. Ceva in genul asta. Peste ea, in fata, pe rezervor, mi-am asezat gentuta sa fiu sigura ca nu se ridica si nu se vede nimic.  De ce stransa deasupra pieptului? Am observat la tricouri ca vantul lasa in jos partea din fata. Unele devin atat de decoltate in mers incat, la nivelul stomacului, deja se termina materialul.
  • pe vitezana cred ca se preteaza si rochiile sexy, scurte sau decoltate, datorita pozitiei. Decolteul nu poate trece de rezervor si nici partea de jos nu se poate ridica fiindca stai aplecata in fata. Ma refer la ceva cam asa, sa fie si in trend.

Rochie in tendinte

Din ce-am vazut pe strada (nu am consultat niciun expert), am vazut ca se poarta rochiile largute, colorate. Mie mi se pare un avantaj pentru motocicliste pentru ca rochia mai larguta se aseaza mai usor si mai natural cand esti in sa.

Semnat,

semnatura

2 gânduri despre &8222;Rochie pe motor? Se poate.&8221;

Lasă un răspuns

