Nu va suparati, „La struti” cum ajung?


In weekendul care tocmai a trecut, a avut loc cea de-a patra editie a intrunirii de la Targu Neamt, organizata de clubul „Soimii Nemteni”. Ca si editia de anul trecut, intrunirea a fost foarte faina, doar ca diferita tare. Locatia aia care ne-a strans pe toti in jurul unui foc de tabara vara trecuta a fost schimbata cu pensiunea „La struti”. De fiecare data cand am oprit sa intreb unde e, ma straduiam sa nu rad de intrebarea mea: nu va suparati, la struti cum ajung? Bine ca nu mi-a raspuns nimeni „cu scara” 😀

Shhh….liniste!

Vineri seara a fost tare liniste. In afara de niste pusti din Targu Neamt, nu prea era nimic care sa animeze atmosfera. Obisnuitii intrunilor, cei care atrageau mereu atentia, lipseau cu desavarsire. Putini dintre baietii de la Roman au fost prezenti, Johnel „vini maini”, Florin Monu, cel care imita perfect personajele din desene animate, nu a aparut deloc… pana si baiatul inalt, cu palarie si mai inalta, pe care-l vedeam langa scena la toate intrunirile, lipsea. In schimb, am primit un tricou pentru ca am folosit ulei Repsol la motocicleta. Le multumesc celor de la Hachi Motors 🙂 Am rezistat fara sa dorm pana pe la miezul noptii. Apoi m-am dus la culcare, uitand sa beau palinca oferita la intrare. Inca suspin dupa ea 😛

Se aduna lumea

Sambata, din pacate, m-am trezit pe la vreo 6 de gura pustilor din Targu Neamt. Am adormit si m-am retrezit la 9-10 de bunavoie. Nu mi-o dat nicio motocicleta desteptarea, a fost liniste si pace. Pana la pranz au mai venit motociclisti. De-a lungul zilei, i-am vazut pe mai multi baieti din Roman, pe baiatul inalt cu palarie si mai inalta (nu stiu cum il cheama) si chiar pe Iarba. Fac o scurta paranteza sa lamuresc ceva: nu va inchipuiti ca rasuna tot orasul cand apare Iarba. Dimpotriva,  e foarte cuminte, nu deranjeaza pe nimeni cu nimic. Insa mie mi se pare fascinant cat de calm poate sa fie.

Parada moto

Mai tarziu, am facut cunostinta cu regulile menite a mentine ordinea si disciplina la parada: se merge in randuri de cate doi, nu se depaseste…stiti si voi povestea. Nu s-a mentionat ca nu e voie sa cadem, asa ca motocicleta a considerat de cuviinta sa ma tranteasca putin de niste pietris. A fost miloasa, m-am ales cu trei vanatai si o rana micuta. Cat despre ea, i s-a zdrelit putin aparatoarea de la cablul de ambreiaj.  In fine, cazatura o detaliez in alt articol.

La Cetate, unde s-a luat o pauza de la parada, fetele au insistat sa ma vada un medic de la ambulanta, ca tot era acolo. Ideea era sa nu se infecteze rana. Pana la urma, de dragul dezinfectiei, m-am ales cu juma’ de crac taiat. Dup-aia cam toata ziua am umblat cu niste pantaloni care aveau un crac lung si unul pe jumatate. Mie-mi placea cum arata 😀

Fasolea cu ciolan, devenita traditie la intrunirea de la Targu Neamt, a fost putin spus delicioasa. Nu stiu cine are reteta, cine o fi gatit-o, ce ingrediente miraculoase o fi continand, dar era buna tare.  Dupa aspect, parea buna si oaia la protap gatita mai pe seara, dar m-a furat peisajul de la concert si am uitat sa gust din ea.

Din ce s-a anuntat, concursurile pareau tare frumoase: calarit magari, ponei, struti, datul pe burta, impinsul butoiului cu motocicleta… doar ca s-au desfasurat cu precizie de cand am inceput sa-mi cos pantalonii si pana cand am terminat.  Prin urmare, nu tin minte decat un magar (animal, nu om) si un celofan intins pe jos.

Concertul mi-a placut. Au cantat cei de la Opt si un sfert, Crosside, Westfallia, Andy Ghost si Masterpiece. Mai mult decat oricine s-au bucurat de concert doi motociclisti cu parul alb. Unul dintre ei era beat, dar celalalt parea doar plin de viata si iubitor de lambada (asa mi s-a parut ca danseaza pe melodiile de la Metallica). Cei de la Masterpiece au creat o atmosfera atat de creepy, incat un amic mi-a spus ca se simte ca un lup care urla la luna.  De atunci, din timp in timp, cand era mai liniste, eu si amicul ziceam „doua, trei, si: auuuu!”. Dupa concert, la masa, am urlat din nou ca lupii. Am atras atentia doar prima oara. Am incercat sa schimbam „auu” cu „miau” si chiar „cucurigu”, dar nicio sansa. Sunt greu de impresionat motociclistii astia… 😛

Adison merita mentionat in articol mai mult decat oricare alt motociclist.  Il mentionez la final ca sa fie mai usor de tinut minte. El a venit din Ardeal (nu stiu exact orasul) cu perfuzia pe ghidon. Se pare ca are probleme cu rinichii si a ajuns la dializa. Omul asta e dovada vie ca daca vrei sa faci un lucru, il faci chiar si cu perfuzia dupa tine.

Ii felicit pe „Soimii Nemteni” pentru intrunirea organizata. Chiar daca a fost atat de multa liniste noaptea incat nu a fost nevoie sa dorm duminica dup-amiaza, mie tot mi-a placut „La struti” 😀

Sursa foto

Semnat,

semnatura

Lasă un răspuns

