Undi-i bardaaaa! Adă furcaaaa!


In weekendul care tocmai a trecut, a avut loc intrunirea din Gura Humorului, judetul Suceava, organizata de clubul „North Gang Riders”.  A fost plina de evenimente, unele placute, altele nu. Totusi, s-a vazut ca organizatorii si-au dat toata silinta sa iasa totul frumos si au fost extraordinar de intelegatori cu toti.

Locatia a fost excelenta, din punctul meu de vedere. Suficient de departe cat sa nu deranjam, suficient de aproape cat sa putem ajunge in oras chiar si pe jos. De asemenea, am avut parte de telescaun si tirolina. Cu exceptia a cativa metri de prundis de pe drum, a fost asfaltat tot ce trebuia. Nu a fost cazul sa ma chinui pe drumuri de tara daca nu vroiam neaparat.

Primirea a fost tare calduroasa, alcoolica chiar 😀 La una dintre intrari, in semn de bun venit, se oferea cate un paharel de vodca. Si apa, pentru cine avea nevoie s-o stinga. Mi s-a parut o idee excelenta. 😀

Vineri seara a avut loc un accident destul de grav, ocazie cu care am vazut cat e de importanta o casca. Un pieton a vrut sa treaca strada fara sa se asigure si un motociclist a intrat in el. Ca urmare, pietonul si-a rupt piciorul, pasagera s-a lovit la cap si motociclistul a scapat cu niste zgarieturi. Niciunul nu avea casca. Dupa eveniment, organizatorii nu au mai permis accesul pe acea portiune de drum.

Mai tarziu, in aceeasi seara, a inceput un scandal. Din fericire, au fost suficienti politisti si jandarmi incat sa nu se lase cu urmari. Motivul exact nu se stie; exista o multime de variante, care nu seamana deloc intre ele.

Ziua de sambata era sa inceapa la cinci dimineata pentru mine si ceilalti vecini de cort. Ca la orice intrunire, s-a gandit cineva ca ar fi bine sa tureze tare motorul, sa dea desteptarea. Imediat dupa, a iesit lumea afara si au inceput polemicile:

-Baaa, termin-o ca vreau sa dorm! zbiara unul.

-Du-te, ba, la manastire, daca vrei liniste! zbiara altul, nitel cam nervos.

-Ia, care face gat aicia? Ca-l fac girafa, anunta un al treilea.

Intre timp, unul mai sugubăț din fire, a ascuns cheile de la motor. Soferul si-a dat seama rapid si a inceput sa urle cat il tineau plamanii „Undi-i bardaaa! Adă furcaaaa!”.  Mai incerca unul sa spuna cate ceva, ăsta iar incepea: „Undi-i bardaaa! Adă furcaaaa!”. Imediat ce s-au incheiat dezbaterile, am adormit la loc.

Mai tarziu, pe la o rezonabila ora zece, s-a anuntat ca se poate manca ciorba gratis, dar lingura e 10 lei. Deci trebuia sa iau si o lingura de acasa, daca vroiam sa mananc chiar pe gratis. Tot cam atunci, un motociclist in varsta mi-a povestit istoria juliturii sale de la nas. Cu o seara inainte, beat fiind, s-a dus in padure sa aduca lemne pentru un mini foc de tabara. A lunecat pe niste noroi si a cazut intr-o prapastie. In momentul in care imi povestea, inca se minuna ce i-o fi trebuit lui sa se duca in padure.

Parada a fost de 80 de kilometri (Gura Humorului-Suceava si retur), pe un traseu superb. Numai ocean si mare nu am gasit printre peisaje, in rest am avut de toate. Asfaltul era ca-n palma, drumul plin de curbe. Viteza maxima a fost de 100 la ora, de au putut toti sa tina ritmul. De asemenea, in cel mai politicos mod, organizatorii au avut grija ca toata lumea sa aiba casca, sa se mearga aproximativ pe doua randuri, civilizat, fara mers pe o roata si fara cazaturi. In Suceava am avut parte de o parcare incapatoare, unde am putut sa ne lasam motoarele cat timp am urmarit un spectacol de stunt.

Dupa parada au urmat jocurile despre care nu stiu mai nimic pentru ca nu am fost in camping.

Mai pe seara a fost un concert si un nou spectacol de stunt, organizat ad-hoc. In paralel, s-a pregatit un delicios vitel la protap, pentru care s-a stat la coada destul de mult. Ca tot veni vorba de mancare, am facut rost de o reteta excelenta de facut sunca. Daca e cineva amator, o dau mai departe.

Ceva inedit, pentru care nu cred ca o sa fie uitata prea curand intrunirea, este numarul de striptease, inceput pe la 2-3 dimineata, de niste profesioniste in domeniu. O fata a fost blonda si slaba, cealalta roscata si cu forme, astfel incat sa fie multumita toata lumea. Dupa aceea s-a facut un foc de tabara, unde nu am mai avut energie sa stau.

Ce nu mi-a placut absolut deloc este ca mi s-au furat manusile. Stiu cine e hotul si organizatorii nu au nicio vina. Respectivul e motociclist, eu l-am bagat in seama si am ramas fara manusi. Pe viitor, fetelor, aveti mare grija cu cine vorbiti. Cu cat pare mai bland cineva, cu atat face mai mult rau.

Semnat,

semnatura

PS: Pozele or sa apara mai tarziu. Daca e prea tarziu, le fac articol separat.

Lasă un răspuns

