Nu umbla la roti!


Mie-mi place sa surubaresc la motocicleta. Orice e de schimbat la ea, incerc sa fac eu. Unde trebuie forta, ma ajuta tata. Dar nu accept mecanic pentru niste lucruri simple. Printre acele lucruri simple credeam eu ca se numara si schimbatul anvelopelor. Nu-i adevarat pentru ca:

  • am inceput operatiunea joi seara si am incheiat-o sambata dimineata
  • am tocit din greseala un imbus imprumutat de la un vecin
  • mi-a cazut roata din spate peste vreo doua degete
  • am asteptat mult si bine pana sa apara cineva care sa reuseasca sa desfaca un surub intepenit de la roata din fata
  • n-am mai reusit sa ajung  la intrunire la Focsani
  • am demontat roata din spate de 3-4 ori ca sa pot monta totul si sa fie centrata
  • la final, toba era ceva mai mata decat o stiam eu
  • in avantul desurubarii rotilor, am dat jos degeaba doua capacele, dintre care am pierdut unul.

Ca  sa scap de toate astea, m-ar fi costat 50 de lei, un pic mai mult decat benzina consumata cat am transportat rotile cu masina, sa li se schimbe anvelopele. Deci in privinta asta, apelati cu incredere la mecanic.

Semnat,

semnatura

Un gând despre &8222;Nu umbla la roti!&8221;

Lasă un răspuns

