„Surprinde-ti ficatul. Be o beri”


…era mesajul unui stand de bere din cadrul intrunirii moto de la Bacau. Aceasta a avut loc intre 8 si 10 iunie, in parcul Gheraiesti. Cum a fost? Surprinzator.

Vineri

In prima seara, plina de speranta ca o sa ma distrez pe cinste, am ajuns la 8 in parc. Era destul de liniste si nu sunt prea multe de povestit. Singurul incident amuzant pe care mi-l amintesc e un burnout facut cu atata pasiune incat a cazut toba. Legenda spune (eu nu am vazut) ca proprietarul respectivei tobe, in loc s-o monteze la loc, a baut bere din ea.  In rest, totul mi s-a parut prea strict.

Au incercat cativa sa faca burnout in fata scenei, in timpul concertului si au primit regulamentul intrunirii. La 1 noaptea deja era liniste deplina, doar o terasa indraznea sa mai sopteasca niste muzica.  La corturi era bezna, ma orientam in functie de reflexia putinei lumini pe motociclete. Doi motociclisti din Piatra Neamt, cu ceva alcool la bord, au plecat la plimbare in camping cu motoarele pe la 2 noaptea si le-au turat putin. Imediat s-au gasit niste indivizi care sa-i calmeze. Pe la 2 jumate am plecat, ca toata lumea era picata la datorie prin corturi.

Am ramas cu un gust amar. Stiam ca la intruniri e libertate totala, fiecare face ce vrea. Nici nu mi-am inchipuit ca la un asemenea eveniment poate exista un regulament in afara celui impus de lege. Si totusi m-am intors a doua zi…

Sambata

A doua zi a fost mult mai bine, m-am simtit ca la o intrunire adevarata. Au fost atat de multe variante de distractie incat nu le-am putut cuprinde pe toate, asa ca o parte sunt repovestite de la altii.

  • Parada a avut loc dupa tiparul zilei de vineri: ordine si disciplina! Ridicatul pe o roata a fost interzis, o parte din drum am mers cate doi pe banda. De data asta, organizarea stricta mi s-a parut un lucru bun pentru ca „radem, glumim, dar nu stricam motocicleta„. Ce nu mi-a placut este ca a aparut un politist care a incercat sa traga pe dreapta pe toti cei care nu aveau casti. Am oprit cativa, dar am plecat rapid, ca se stia de la organizatori ca nu e obligatorie casca.
  • Piscina a fost punctul forte al intrunirii, din punctul meu de vedere. Apa nu era nici prea adanca, nici prea mica, nu se simtea mirosul de clor si vremea a fost suficient de calda incat sa nu dardai de frig.
  • Tirolina a fost mentionata printre avantajele noii locatii ale intrunirii. Cu toate acestea, nimeni nu a folosit-o.
  • Concursurile au asigurat distractia sambata dup-amiaza. Nu prea am fost pe-aproape, dar, din ce am auzit, a fost concursul de tras de sfoara, cel cu skiurile, cel de baut bere si ar fi trebuit sa fie si cel cu tricouri ude, dar nu s-au inscris suficiente fete. In schimb, s-au inscris fete la cel de tras de sfoara si filmarea o gasiti aici.
  • Concertele mi-au placut. Vineri a fost folk si sambata rock. In ultima seara, mi-a placut tare o trupa formata dintr-un tobosar si un chitaro-vocalist al carei nume nu am reusit sa-l aflu. In afara de ea, au mai cantat Semnal M, Bucovina si Iron Maidnem (o trupa din Ungaria).
  • Fetele au devenit din ce in ce mai independente, din ce am observat la intrunire. Numai eu am vazut si/sau cunoscut cinci fete cu permis si motor, dintre care una a condus in fata mea la parada si cealalta cara un pasager prin camping la un moment dat. Bravo lor si la mai multe.

Cu toate ca vineri am plecat acasa dezamagita, intrunirea per total mi-a placut. Nu cred ca am sa uit prea curand figura tobosarului de la trupa fara nume si cum mi-am salvat o prietena din bratele unui pretendent cam beat (ne-am prefacut lesbiene si i-am zis omului ca mergem in cort sa ne simtim bine. Intr-un final a inteles si ne-a lasat sa plecam).

Sursa foto: Contrasens.com

Later Edit: Trupa al carei nume nu-l stiam este Spin. Membrii ei sunt George Sarluceanu (basistul) si Felix Moldovan (tobosarul). Va las o melodie sa vedeti daca va place si voua.

Semnat,

semnatura

5 gânduri despre &8222;„Surprinde-ti ficatul. Be o beri”&8221;

  1. Nu e chiar asa ! Cei 2 sunt fosti membri ai trupei SPIN. In rest, sint intru totul de acord cu ce ai scris aici. Splendida intrunirea ! Au inceput cu dreptul organizatorii. Speram sa tina stacheta la fel de sus si la urmatoarele.

    Apreciază

  2. Andrea , imi pare rau ca ti-a lasat un gust amar aceasta intrunire dar stictetea a fost necesara pentru a sublinia ca bunul simt nu trebuie uitat. degeaba spui ca nu au fost incalcate limitele legii ( Legea 61/1991 , atr. 1 , pct 29 ) pentru ca toata noaptea au pocnit motoarele in camping. daca nu ma crezi intreaba-i pe baietii de la Ice Age din Iasi care chiar au plecat sambata inainte de parada pentru ca nu au inchis un ochi in seara precedenta.
    Pentru o intrunire reusita din toate punctele de vedere iti dorim sa preiei initiativa si sa organizezi acea petrecere cu gust dulce .

    Apreciază

  3. Eu am plecat la 2 jumate noaptea si era liniste vineri. Dup-aia nu stiu ce s-o mai fi intamplat. Sambata nu am dormit deloc. Pe la 4 jumate mi-a venit ideea sa dorm, dar daca s-au apucat baietii sa dea desteptarea, am preferat sa dorm direct acasa.

    Intrebarea mea: daca motoarele nu se pocnesc la intrunire, atunci unde? 🙂 Pe strada, sa apara amenzi? Langa bloc, sa scoata din sarite vecinii? Plus ca ce fel de intrunire moto este daca nu se aude sunetul motoarelor? 🙂

    In orice caz, ziua de sambata a sters tot gustul amar de vineri si, per total, mi-a placut intrunirea 🙂

    Apreciază

  4. motolady ai perfecta dreptate, daca nu se pocnesc motoarele la intrunire atunci unde? cine are nevoie de liniste si sa doarma sa se cazeze la hotel pensiune etc, cine are nevoie sa se distreze sa iasa din normal sau ma rog sa iasa din anormal ca ducem viata de roboti …sa vina la intrunire..bafta si asfat uscat…my brothers

    Apreciază

Lasă un răspuns

