Scoala de beauty


Inainte de a fi motocicliste, suntem fete. Asta inseamna ca ne place sa ne aranjam, sa fim frumoase. Din pacate, e riscant sa etalezi tinute trendy cand conduci. Cat despre machiaj si coafura, e destul de dificil sa te mentii ingrijita. Nu toata lumea stie secretele frumusetii pe motor. Recunosc, chiar si eu mai am probleme uneori.

De aceea vreau sa particip la „Scoala de beauty” organizata de cei de la L’Oreal Paris. Pentru ca voi sa stiti mai bine cum sa va ingrijiti, pentru multitudinea de ponturi despre care pot scrie, pentru mine. Sunt convinsa ca o sa va placa sa cititi despre noi produse, cum sa va aranjati de acasa si cum sa ramaneti frumoase indiferent de circumstante.

Sper ca la sfarsitul concursului sa stiti cat mai multe lucruri utile despre machiaj si coafura.

Semnat,

semnatura

2 gânduri despre &8222;Scoala de beauty&8221;

  1. Bine, dar imi rezerv dreptul s-o onorez mai incolo. Acum am multe articole programate si deja ma indepartez cam tare de specificul moto. 🙂
    PS: N-am uitat ca-ti sunt datoare cu un articol

    Apreciază

Lasă un răspuns

