Prajitura buna pentru drum lung


Mai demult am prezentat o reteta de sandvis consistent. Totusi, ce fel de masa e aia fara un desert? Pe de alta parte, nu poti cara pe motor platouri intregi de prajituri si nici n-ai chef sa pierzi o zi intreaga pentru ceva sofisticat. Asa ca iti dau eu o reteta foarte simpla si rapida.

Iti trebuie:

Niste biscuiti (eu am incercat cu Picnik)

Crema de ciocolata/vanilie/orice alta aroma care iti place, din comert

Optional, bucati de fructe moi, proaspete sau din compot

Cum se face:

Biscuitii ii poti lasa asa sau ii poti inmuia putin in apa calda, in functie de cat sunt de tari. Eu nu ii inmoi. Separat, praful de la crema de ciocolata il amesteci cu lapte. In caserola (cu capac) pe care vrei s-o iei cu tine, pui un strat de biscuiti, unul de crema, eventual strecori si niste fructe sau poti pune fructele deasupra. Eu am incercat cu banane si e bun. Ca sa le poti ambala cumva, te sfatuiesc ca ultimul strat sa fie de biscuiti. Inchizi capacul la caserola si nu uita sa pui o lingurita de plastic in bagaj.

In continuare, nu-ti pot ura decat drum bun si sa ai pofta! 🙂

Semnat,

semnatura

Lasă un răspuns

