Leapsa


Inainte de toate, „Moto Lady” este un blog. Intre bloggeri este un fel de joc, numit „leapsa”. Am primit si eu una de la Ochiu Ratiunii, la care raspund. 1.SUNT…o motociclista careia ii place sa faca informatia sa circule.

2.AS VREA…cate o motocicleta de fiecare tip si sa fiu cel mai bogat om din Romania

3.PASTREZ…consumabilele de la motocicleta, cele cat de cat functionale

4. MI-AS DORI…ca voi, cititoarele, sa completati chestionarul din dreapta.

5.NU IMI PLACE….sa imi fie ingradita libertatea

6.MA TEM…sa nu pot avea afaceri 100% legale

7.NU POT SA INTELEG…de ce unii motociclisti dau mereu vina pe soferi

8.AUD…tot ce vreau si ce nu vreau

9. IMI PARE RAU…ca inca n-am vizitat tarile arabe

10.PUTINI OAMENI…vor sa-si depaseasca conditia

11.IMI PLACE…sa ma organizez singura

12.NU SUNT…fricoasa

13.CANT….la vioara si pian

14.JOC TEATRU…cand sunt in pericol

15.NICIODATA…nu voi fi la fel cu ceilalti

16.VAD….tot ce misca in trafic

17.RAR…am ocazia sa ajung in Grecia

18.PLANG…la viteze mari, cand nu am viziera trasa in jos

19.AM NEVOIE…de libertate, ca-i mai buna decat toate.

20.AR TREBUI…sa fiu mai organizata

Dau leapsa mai departe lui Contrasens si BibiCrau

Semnat,

semnatura

Un gând despre &8222;Leapsa&8221;

Lasă un răspuns

