Bagajele-o problema pe motocicleta


Abia astept sa plec la vreo intrunire pana…vine timpul sa-mi fac bagajele.  Am obiceiul sa car mult, dar motocicleta nu prea ma lasa. Tind sa cred ca va confruntati si voi cu aceeasi problema, deci sa va spun cum am rezolvat-o in situatia mea si cum as face in alte situatii.

Lucruri feminine:

  • m-am machiat de acasa, sa nu fiu nevoita sa car toata trusa dupa mine.
  • m-am imbracat cu toate hainele de care am crezut ca o sa am nevoie: tricou, pulovar, ciorapi grosi, sosete etc. Doar o geaca subtire si costumul de ploaie le-am bagat in ghiozdan. Nu mi-a fost cald, ca doar am mers cu motocicleta.
  • obiectele legate de igiena le-am bagat intr-o gentuta. La randul ei, bareta am asezat-o pe umar, gentuta am asezat-o exact in fata mea si nimic nu s-a miscat pe drum.

In caz de probleme:

  • motocicleta mea (Honda Shadow) are un loc special de pus toata trusa de scule. Cu alta motocicleta nu stiu cum as fi procedat.
  • actele (certificatul de inmatriculare, asigurarea, permisul si buletinul) le-am inghesuit intr-un buzunar interior al gecii de motor, pentru cazul in care m-ar fi oprit Politia.
  • mi-am incarcat telefonul de acasa, dar mi-am pus si incarcatorul in gentuta

In total, am avut un ghiozdan mare si o gentuta mica. Cred ca as mai fi putut prinde ceva pe saua de pasager, dar mi-a fost frica sa nu zboare. Cat despre cort, nu a fost cazul sa-l car.

Ce as cara daca as avea motocicleta cu topcase:

  • o trusa de prim ajutor sau macar un pansament, rivanol si o foarfeca
  • mancare. Chiar daca exista de cumparat si de la intrunire, sunt convinsa ca mi-ar prinde bine mancarea mea de acasa, mai ales duminica dimineata.

Pentru alte idei, consultati topicul. Voi cum va descurcati cu bagajele?

Semnat,

semnatura

4 gânduri despre &8222;Bagajele-o problema pe motocicleta&8221;

  1. Ma bucur ca-ti place si te mai astept pe aici 🙂 Poate nu ia nimeni trusa de prim ajutor ca e destul de voluminoasa si e putin probabil sa aiba cineva nevoie de ea. Totusi, niste pansament, dezinfectant si o foarfeca nu cred ca ocupa asa mult spatiu 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

