Preventiv sau in siguranta?


Acest articol face parte din campania „MotoLady conduce preventiv!”

Poti conduce preventiv, cu viteza redusa si sa te plictisesti de moarte. Sau poti sa conduci tare, sa iei curbele cu genunchiul pe jos, sa te distrezi si sa fii in siguranta, toate in acelasi timp. Unde? Pe circuit. Mai multe detalii aflati din interviul cu Alina Cristina Udrescu.

1. Ce inseamna pentru tine motociclismul viteza?
Pentru mine inseamna un hobby, o placere. Sper ca din hobby sa devina ceva mai mult.

2. Cum a fost prima competitie din cariera ta?
Cum sa fie…foarte interesanta, mai ales ca atunci nu stiam sa merg prea bine, ma tot gandeam”ce misto e ca ating jos ” 😀 A fost frumos.

3. De ce ar alege o motociclista circuitul moto in locul soselelor?
Daca motociclista este mai nebunatica pe strada si are moto supersport, trebuie sa incerce circuitul, ca sa simta ce poate motocicleta sa cu adevarat. Dupa aceea, pe strada nu va mai simti placere sau nevoie de a merge tare.Isi va cauta adrenalina pe circuit, unde va fi in siguranta, nu ii va intoarce nimeni in fata pe circuit, ambulanta este acolo, asfaltul este curat.:)

4. In afara de motocicleta si echipament, ce i-ar mai trebui unei fete pentru a putea practica motociclismul viteza?
Vointa, curaj, bani..

5. Cat de des te antrenezi?
Nu prea am unde sa ma antrenez in afara de amckart sau Bacau. Nu avem un circuit mare si chiar si pe acestea, foarte rar caci banii sunt putini. Sper sa mergem la Prejmer, este mai lat si pare promitator, chiar daca este si acesta de karting. In rest genuflexiuni si flotari acasa, plimbari cu rolele in parc :). Ca sa zic asa, ma antrenez odata pe luna cand mergem la etape (RoSBK).

6. In ce consta antrenamentul?
Cat mai mult mers cu motocicleta pe circuit. Te pune in forma fizica si psihica. In rest, cum spuneam, ceva exercitii acasa cat sa nu cad de pe motor in viraje :D. Conditia fizica se face cel mai bine pe motocicleta. Cel putin la mine..

7. Pe piata internationala sunt cateva carti despre acest sport scrise de fosti mari campioni. Se merita citite sau tot practica de pe circuit e mai buna?
Da, ajuta cu ceva si trebuie citite de mai multe ori, de fiecare data mai evoluezi nitel si intelegi si mai bine. Dar nimic nu echivaleaza cu „orele de zbor”. Si, cel mai bun lucru e sa faci un curs (gen California Superbike sau Motoevolution; si Motomecanica poate oferi cursuri pe circuit), asta cred ca te ajuta foarte mult. Sa ai un mentor bun conteaza. (Multumesc, Balamuc! )

8. Cat de mult influenteaza cursurile de perfectionare moto conduita pe circuit?
Ajuta mult, pentru fiecare nivel exista un curs care sa te ajute sa urci la urmatorul nivel.

9. Ce crezi ca ar mai trebui sa stie o fata inainte de a incepe sa se dea pe pista?
Trebuie sa aiba cauciucuri bune (echipament si moto pt circuit se subinteleg) sa fie atenta la cei care ii dau sfaturi. Sa nu se uite in spate si sa isi tina trasa daca urmeaza sa fie depasita.Sa fie atenta la briefring, unde se explica regulamentul si semnificatia steagurilor. Mai multe sfaturi, dupa cum spuneam, se dau la fata locului, vazand nivelul ei de mers, cel mental, cel tehnic, fizic, etc.

Tu ce parere ai? Te-ar tenta sa incerci motociclismul viteza?

Anunțuri

Un gând despre &8222;Preventiv sau in siguranta?&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s