Piata de asigurari pentru motocicliste


Anul acesta pretul unei asigurari RCA pentru motocicleta variaza foarte mult. O motociclista de maxim 25 de ani, fara prea multa vechime in trafic poate plati de la 100 pana la 900 de lei pentru sase luni.

Cele mai mari preturi

Cel mai mare pret, de 906,76 de lei, l-am gasit la Groupama. De ce atat de mult? Pentru ca la tineri e riscul mult mai mare de a face accident, mi-a raspuns inspectorul de asigurari al unei sucursale din Bacau. Cat despre CASCO, nici nu poate fi vorba, firma nu incheie astfel de contracte la motociclete.

Situatia e un pic mai roz la Omniasig, unde RCA-ul costa 378,15 lei, din aceleasi motive ca la Groupama. Nici aici nu exista polita de CASCO pentru motociclete.

Preturi ceva mai mici

La Ardaf pretul e ceva mai mic: 180 de lei, pentru ca ei nu iau in calcul varsta posesorului de motocicleta. In schimb, se adauga 20-30 % daca in anul anterior au avut loc accidente din vina asiguratului.

Cel mai mic pret l-am gasit la Asirom, de 100 de lei. Cei de aici au si asigurare CASCO, dar e foarte scumpa. Doamna de la ghiseu mi-a spus ca m-ar ajunge 532 de euro pe an, dar in caz de accident mi s-ar despagubi doar motocicleta, nu si spitalizarea.

Este si un site, RCA Ieftin unde iti poti calcula cat te-ar ajunge acest fel de asigurare la diferite firme. La ultima firma la care m-am dus (nu dau nume pentru a nu face probleme nimanui) mi s-a calculat cu ajutorul site-ului asta. Mi-au dat alte preturi fata de cele aflate de mine cu cateva ore in urma, deci nu stiu cat e de sigur.

Un gând despre &8222;Piata de asigurari pentru motocicliste&8221;

Lasă un răspuns

