Echipamente pentru fete


Zilele trecute am asistat la o discutie intre motocicliste cu privire la faptul ca nu-si gasesc marimea potrivita la echipamentele moto, majoritatea modelelor fiind mult prea mari pentru ele.

Pentru a le veni in ajutor, am cautat cateva magazine online unde si-ar putea gasi geaca/pantalonii/casca/manusile  dorite.

Primul pe lista e Miss Moto, un site care are doar echipament pentru femei. Asta ar fi un avantaj, ca aveti de unde alege. Dezavantajul este ca nu am vazut nicaieri numele unor firme mari precum Dainesse.

Urmatorul de pe lista e Moto Rai, un site romanesc unde am vazut masuri destul de mici la echipamente, dar nu am gasit nicaieri specificat clar ca articolul x e pentru femei.

Ultimul, dar nu cel din urma, este Kronau Moto. Mi-am cumparat o geaca de la ei si pot spune sincer ca sunt foarte seriosi. Toate articolele pentru femei le gasiti aici si eu cred ca va puteti gasi destul de usor echipament pe masura voastra.

UPDATE: De la o cititoare am mai aflat de:

Motorcycle Rider Gear – se gasesc echipamente marimi mici, de la marile branduri dar nu sunt echipamente specifice femeilor.

Women’s Street Bike Gear – aici gasiti si piese pentru motociclete, nu doar echipament.

FC Moto – pe prima pagina scrie ca acolo se gasesc cele mai mici preturi la echipamente si casti.

Motorcycle Superstore are toate felurile de echipamente si accesorii, doar ca fara o cautare clara „equipment” si sortarea rezultatelor in functie de ce scrie in stanga, e cam greu de gasit o geaca, spre exemplu

Tu ce site-uri de acest fel mai stii? Hai sa facem impreuna o lista cu magazine (online si offline) care au echipamente pentru femei si marimi mici. Ne va fi tuturor mai usor sa gasim geaca/pantalonii/combinezonul mult-visat 🙂

Si dupa ce dai de multe-multe magazine cu echipamente moto, cum te decizi ce sa alegi? Cumpara cartea „Moto Lady” si vei afla!

 

Lasă un răspuns

