Cum s-au descurcat campioanele?


In Romania sunt in jur de sapte campioane in diferite sporturi moto. Noi am ales trei dintre ele pentru un scurt interviu despre rezultatele din sezonul care tocmai s-a incheiat. Cele trei fete sunt:

  • Cristina Udrescu Face performanta pe circuitele de viteza. Are 23 de ani  si a inceput cariera moto in 2009.
  • Sorina Sandu Practica enduro din 2006. Are 20 de ani si inainte de a intra in domeniul moto a fost campioana la ski.
  • Claudia Musat este pasionata de moto stunt. In varsta de 35 de ani si make-up artist de meserie, merge pe motocicleta din 1993.

Acum ca vi le-am prezentat, poftiti si triplul interviu.

1. Care a fost cea mai mare realizare a ta de anul acesta?

CU: Anul asta am punctat la Alpe Adria la 125 SP (rezultat oficial bun), insa pentru mine, chiar daca nu a fost oficial, mai important mi s-a parut faptul ca am reusit sa imi bat cel mai bun timp la Serres cu motocicleta de 600, in loc de 1000 cmc (1:33.0 cu 1000, 1 32.8 cu 600) mai ales ca, cu 600 am mers prima data,iar cu 1000 aveam deja experienta si eram obisnuita cu motocicleta. Se pare ca m-am acomodat destul de repede cu 600 :D.

SS: Cea mai mare realizare de pana acum a fost terminarea concursului „RedBull Romanics 2010” – O cursa catalogata ca fiind una din cele mai grele curse din lume! A fost o experienta din care am avut multe de invatat, si sper ca in sezonul urmator sa fiu pe lista de start!

CM:Mi-am indeplinit visul de a merge cu motocicleta pe o roata, pe langa multe alte scheme de stunt. Nu credeam ca este atat de greu de invatat. Aveam momente cand imi venea sa renunt…plangeam ore in sir in Ikea cand renuntasem sa ridic motocicleta pe o roata din gaz, spunadu-mi prietenii cu care ma antrenam(Adi si Axa) ca cel mai bine motocicleta se ridica pe o roata din ambreiaj.

De asemenea, sunt mandra ca am filmat anul asta pentru Pro Motor. Am dovedit ca si fetele sunt curajoase, ambitioase pentru ca tot doua maini si doua picioare au. De ce sa se spuna mereu ca femeile sunt sensibile,fricoase? Totusi, imi pare rau ca la Pro Motor nu au dat toata filmarea pentru ca reusisem sa fac scheme pe care nu le mai vazusem facute de nimeni in Romania.

2. Care a fost cel mai comic moment avut loc pe/langa circuit?

CU: Tre’ sa ma mai gandesc numi vine acu in minte :))

SS: Sunt multe momente comice, chiar si cele care nu ni s-au parut pe moment, acum sunt. Mi s-a intamplat de vreo 2 ori sa ma ratacesc, si sa ramanem in padure, fara far la motocicleta, fara semnal, iar ultima noastra speranta de a ne incalzi era o bricheta care a facut scanteie o singura data:)) Imi amintesc ca aveam o portocala, care am impartit-o la 3( o feliuta acum si inca una peste 2 ore):)). Daca ar fi sa iti scriu fiecare moment comic mi-ar trebui pe putin o zi. Din punctul meu de vedere, sportul asta te invata sa iti traiesti viata la maxim, sa cunosti anumite limite la care nici nu te gandeai ca vei ajunge vreodata!

2′. Ce accidente ai avut?

CM:  Primul accident a fost in luna mai, cand am fost lovita de un sofer de taxi care s-a bagat in depasirea mea. I-a venit masina din fata si, decat sa-si loveasca masina, a ales sa ma accidenteze pe mine.  Dupa ce am facut cunostinta cu capota, portierele din dreapta si portbagajul masinii, am cazul, crezand ca am multiple fracturi. Din fericire, m-am ales doar cu clavicula stanga rupta,mici contuzii si plagi diverse pe corp. Am refuzat sa-mi faca operatie pt ca ma gandeam ca pierd trei-patru luni de antrenament si imi doream sa realizez foarte multe in acest an cu motocicleta. Am avut multe degete rupte,entorse pe care NU le-am tratat cum se cuvine.

La nici patru luni am avut un alt accident care era sa ma coste viata.  Pentru ca am ramas fara frana la motocicleta, am intrat in motocicleta prietenului meu, am lovit un tomberon, apoi m-am rostogolit cu motocicleta de mai multe ori. Pana sa vina Smurdul, incercam sa-mi misc corpul si nu reuseam. Credeam ca am paralizat,nu mai stiam ce e cu mine… Ii multumesc lui Dumnezeu ca nu m-a lasat in scaun cu rotile toata viata! Am o vertebra rupta si una fisurata la coloana care se vor suda in 10 luni, apoi voi face recuperare o perioada.

3. Legate de sportul tau, ce planuri de viitor ai pentru sezonul urmator?

CU: Sper sa ma pot da in continuare la 125 (clasa mea favorita 😀 ) pentru rezultate oficiale in cadrul Campionatului National de Viteza pe Circuit, si in rest sa merg pe 600, mult si bine si sa avansez cat mai mult.

SS: Anul urmator, vreau sa ma axez doar pe cursele importante! Vreau sa alerg in Campionatul Mondial si European, RedBull Romanics si Erzberg Rondeo! Nu vor fi multe curse, dar nivelul este mult mai ridicat! Nu ma mai multumesc cu loc 1 in Romania, nu mai are nici o importanta, nu ma ajuta cu absolut nimic, ba dimpotriva ma plafoneaza!

CM: Daca ma voi reface complet, visul meu este ca in anul 2011 sa-mi cumpar o motocicleta Honda f4i pe care sa o fac de stunt si sa invat sa fac cercuri cu motocicleta, pe o roata. Daca nu ma voi reface asa cum trebuie, imi voi dedica tot timpul meseriei mele de make up artist.

2 gânduri despre &8222;Cum s-au descurcat campioanele?&8221;

Lasă un răspuns

