Casca, jucausa casca


Ma apropii vijelioasa de o intersectie din afara orasului, pun frana fiindca Dacia din fata mea vrea sa parcheze, in timp ce un endurist asteapta rabdator sa aiba loc sa faca stanga.

Dupa ce reuseste cel cu Dacia sa parcheze, trec. Motociclistul profita ca s-a eliberat strada si face stanga, ajungand in spatele meu. La orizont, vad o casca lucioasa care merge mai mult pe axul dintre sensuri, decat pe banda. O vad cum tot face stanga-dreapta si, in clipa in care iese pe contrasens, zaresc motocicleta enduro care insoteste „casca”. Dupa o alta intersectie, pe sensul meu de mers mai apare o banda, pe care o folosesc din plin atat eu, cat si enduristul. Vantul suiera tot mai tare, pe masura ce accelerez ca sa depasesc masini. Cand intre mine si „casca” de la orizont mai e doar una,  reusesc sa ma apropii suficient de mult de motocicleta din fata ca sa vad o silueta subtirica pe post de pilot si o coada blonda iesind de sub casca. In oglinzi, il vad pe motociclistul care depasise cat putuse de mult ca s-o ajunga din urma pe mandra motociclista.  Din pacate pentru el, inca mai avea de gonit.

Cand eu si enduristul urcam un pod, fata deja asteapta in capat, la semafor. Cand eu si enduristul coboram podul, fata deja se pune in miscare, ocolind rapid si gratios o masina care vroia sa faca stanga. Dupa ce eu si enduristul ne strecuram printre conserve si intram in intersectie, dupa ce el ma depaseste…abia acum se poate spune ca a ajuns-o din urma pe fata.

Ea, probabil observand ca prea isi luase avânt cand depasea, ii face semn baiatului sa treaca el in fata. Apoi imi face semn si mie, dar refuz. Mie-mi place mai incetisor putin…

Un gând despre &8222;Casca, jucausa casca&8221;

Lasă un răspuns

