Cristina Udrescu, un model pentru iubitoarele de viteza


In spatele unei feţe zambitoare, amabile, gata oricand sa ajute, se afla Cristina Udrescu. Ea este singura campioana nationala la motociclism viteza, chiar daca multe alte fete se dau pe circuit. Ce realizari are? Cum de face performanta intr-un asemenea sport? Si ce alte pasiuni mai are? Aflati din interviul urmator.

1. Ce te-a determinat sa practici acest sport?
Imi place adrenalina, actiunea, competitia. E o senzatie foarte placuta sa mergi cu 90-150kmh cu genunchiul pe jos. De asemenea, e frumos cand iei startul de pe locul 12 si ajungi pe 3 in primul viraj, cum s-a intamplat la ROSBK.

2. Care sunt cele mai mari realizari ale tale?
Am descoperit ca merg bine cu motocicleta de 125SP (adica Aprilia RS125), am reusit sa iau locul 3 la Campionatul Est European si locul 2 national.Asta in 2009. In 2010 am punctat la Alpe Adria, si cred ca o ies pe 3 la National (inca nu au aparut rezultatele finale). Din pacate, am reusit sa merg doar la o singura etapa de national din cauza problemelor tehnice si finainciare.  De asemenea, mai pot numi realizare ca merg la antrenamente si ROSBK, cu un zx 10,  care nu e potrivit deloc pentru mine dar castig Lady’s Cup cu el.

Nu am cazut niciodata din cauza mea, ci o singura data cand a intrat unul in mine, pe circuit (era aglomeratie mare si forjatori stradali). Cred ca sunt singurul om care s-a dat de mai mult de 20 ori pe amckart si nu a cazut acolo. Sunt foarte prudenta.

3. Ai permis de conducere? Cu alte cuvinte, pilotezi motocicleta si in trafic sau doar pe pista?
Am permis, si A si B. Motocicleta de strada nu am, decat daca prind vreuna de la prieteni. In schimb, am un scuter cu care merg prin trafic, e cel mai placut si potrivit, mai ales daca nu se opreste la 45kmh si are si demaraj.

4. Ce alte hobby-uri mai ai?
Fotografia sportiva, care o practicam la etapele ROSBK fiind fotograf oficial in 2008. Din 2009 am inceput activitatea moto mai serios si fotografia a „ramas in aer”. Imi place foarte mult si aviatia, as vrea sa zbor mai des…este incredibil 🙂

5. Care sunt planurile tale de viitor?
Sa continui la 125SP, mai ales ca acum avem Campionat National pe Circuit. Visul meu e sa merg cu un 125 GP pentru ca este mult mai usor si mai puternic. De asemenea, vreau sa particip si la ROSBK cu o motocicleta de 600.

6. Ce sfaturi le-ai da cititoarelor revistei „Moto Lady”?
Eu le-as sfatui, mai ales daca merg pe vitezane, sa incerce macar odata mersul pe circuit. Merita! Macar un Amckart odata pe saptamana, asa usor, frumos, nu tare, mai ales daca nu au cauciucuri bune, ci doar cat sa isi linisteasca pofta de curbe.Sau un Bacau-Selena din cand in cand, este foarte ieftin si te dai pana te plictisesti.

Sa aiba grija la udatura de pe jos, cand stropesc afurisitii aia, e foarte alunecoasa. Le-as mai sfatui sa mearga cu scuterul cand este aglomeratie. Nu este nici o placere cu vitezana intre masini la semafor. Nu poti sa te bagi ca atunci cand mergi cu un scuteras, este stresant. Pastrati motocicleta pentru trafic liber, iesit cu gasca si distractie.
De asemenea, le sfatuiesc sa nu iasa cu motocicleta pe strada daca nu au carnet B dinainte, este aproape sinucidere…

7. Ai mai avea ceva de adaugat?
Da. Vreau sa multumesc tuturor care m-au ajutat pana acum: Motomecanica (Adrian „Balamuc”), ROSBK (=Firemotorsport+Valentinos&Power-Up), Wizard Racing, Motociclismo, FRM si toti ceilalti.

6 gânduri despre &8222;Cristina Udrescu, un model pentru iubitoarele de viteza&8221;

Lasă un răspuns

