Intinzatorul lantului de distributie


O piesa esentiala in buna functionare a motocicletei este intinzatorul de lant. El intinde lantul tot mai mult pe masura ce presiunea creste. „Desi se schimba doar cand bate, acesta poate avea grave repercusiuni atat asupra lantului (se rupe), cat si asupra motorului (nu se mai deschid supapele, se aduna presiune in cilindru si crapa). ” ne-a declarat Tite, un mecanic moto din Bacau.

In continuare, va las in compania unui tutorial care va arata pas cu pas cum se schimba respectivul intinzator (e simplu).

http://picasaweb.google.com/s/c/bin/slideshow.swf

Atentie! Odata cu intinzatorul trebuie schimbata toata distributia. Din moment ce doar un intinzator costa intre 150 si 320 de lei, la care se adauga lantul, pinioanele si patinele,  costul total al pieselor devine destul de piperat.

Voi cum ati procedat cand ati avut de facut asemenea operatiuni?

Anunțuri

2 gânduri despre &8222;Intinzatorul lantului de distributie&8221;

  1. de aia e bine sa nu pui o femeie sa umble in motor…

    Intinzatorul nu se schimba cu unul nou ca fata de la telefon pt ca s-a zgariat, ci se schimba pt ca nu mai intinde bine.

    cine bate? lantul sau intinzatorul?
    Lantul bate din cauza intinzatorului sau pt ca este mai larg decat poate intinzatorul sa intinda?
    WTF

    Apreciază

  2. „nu se mai deschid supapele, se aduna presiune in cilindru si crapa” – ala ori a explicat ca pentru bucatarese, ori e praf la mecanica. Rau in ambele cazuri!

    Apreciază

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s