Sorina Sandu a abandonat campionatul european


Dupa ce a descoperit o infectie respiratorie din cauza careia n-a putut sa parcurga mai mult de doua ture la etapa din Italia, Sorina Sandu a preferat sa nu mai mearga in Portugalia la etapa finala a Campionatului European de Enduro, ci sa se antreneze mai mult.

Am analizat cursele de până acum şi am decis că atâta vreme cât încă îmi pun problema dacă pot termina traseul nu este realist să continui participarea în Campionatul European. Acum mă interesează doar să fiu într-o formă mai bună, pentru a mă putea antrena cât mai mult”, si-a motivat Sorina alegerea.


Singura romanca ce a participat la Campionatul European de Enduro a obtinut 14 puncte, dupa ce a avut parte de acelasi traseu ca baietii. Conform rezultatelor, anul acesta a fost cu ghinion intrucat in 2009 a obtinut un titlu de campioana la clasa B. Totusi, Sorina Sandu nu se lasa invinsa si trage invataminte: „Mi-a devenit limpede că pentru a obţine rezultate satisfăcătoare în Campionatul European de Enduro, trebuie să ajung la nivelul piloţilor care la noi concurează la clasa A

Lasă un răspuns

