Sorina Sandu intre Zarnesti si Val Nizza


„Motociclistele pot fi mandre pentru ca Sorina Sandu are sanse mari sa-si atinga scopurile” poate afirma oricine judecand dupa cum s-a descurcat  sportiva la Campionatul National de Enduro care a avut loc la Zarnesti, in perioada 9-11 iulie . Ea a fost singura fata care a terminat prima cursa de enduro clasic.

M-am simtit foarte bine la Zarnesti, a fost o cursă frumoasă.(…) Desi a fost  mai mult noroi si am primit o penalizare pentru ca am intrat cu doua minute mai devreme in checkpoint, mi-a plăcut parca si mai mult in a doua zi. In prima zi am mers bine, dar din cauza unei cazaturi, mi s-au desfăcut şuruburile de la ghidon in a doua tura, a declarat campioana pentru revista Dirt Bike Zone

Sorina a terminat pe locul 10 in clasamentul general, dar cel mai important este ca acea cursa de la Zarnesti a pregatit-o pentru a treia etapa a Campionatului European de Enduro din Val Nizza, Italia,  care are loc pe 17 si 18 iulie. Noi ii uram succes in continuare si multa bafta pe viitor!

Lasă un răspuns

