Motociclista intr-un stunt show


Intrunirea de la Iasi a adus o surpriza frumoasa. Dupa ce se anuntase ca show-ul de stunt va fi sustinut de echipa Lemon Bikers, toti se gandeau oare ce elemente noi vor aduce, insa ei pe langa elemente spectaculoase, au adus si o motociclista ce avea sa faca un adevarat show.

Corina, „una dintre putinele fete de la noi care se ocupa de stunt, are doar 19 ani si jumatate. In ultima perioada a schimbat mai multe motociclete pana a ajuns la un 636 cu care a si facut cateva antrenamente mai amanuntite. Acum este prea fericita posesoare unui F4i” asta ne spune site-ul oficial al Clubului Lemon Bikers

Noi am reusit sa-i luam un interviu in campingul din Tabara ciric, la intrunirea Motorfest.

Rep: Ai fost la intrunirea motociclistilor de la Iasi. Ce te-a determinat sa faci parte din spectacol?

Corina: Oh..ce sa zic. Am mai participat la 2-3 manifestari si mi-a placut, asa ca am ales sa continui, mai ales ca am fost alaturi de fratele meu Lamaie.

Rep: Moto-stunt este, de obicei, practicat de barbati, insa in ultimul timp au aparut destule fete care doresc sa incerce. Ce calitati crezi ca trebuie sa aiba ele?

Corina: Curaj, ambitie, rabdare dar mai ales pasiune, caci fara pasiune degeaba se chinuie pentru ca mai trebuie sa se si priceapa.

Rep: Ce greutati ar putea intampina motociclistele ce vor sa se apuce de acest sport?

Corina: Cazaturi, motociclete stricate si poate mai rau, oase rupte.

Rep: Pe tine, personal, ce te-a determinat sa te apuci de motociclism si mai ales de stunt?

Corina: Mi-a placut de mica motociclismul vazandu-l pe fratele meu, iar stunt-ul la fel. L-am batut la cap pana m-a invatat si pe mine, iar acum ne antrenam cot la cot.

Rep: La ce evenimente te mai putem admira anul acesta?

Corina: Peste 2 saptamani e festivalul East European Motor Show la Predeal, si vor mai fi mai multe anul acesta.

Rep: Corina iti multumesc pentru interviu si iti doresc multa bafta in ceea ce faci.

Corina: Multumesc mult si sper ca la anul sa va incant si mai mult, cu mai multe elemente.

Lasă un răspuns

