Cum sa repari o pana(II)


Ieri v-am prezentat, dragi motocicliste, doua metode usoare de a iesi dintr-un impas ca asta, metode ideale pentru cele care habar n-au mecanica. Cum nu le puteam uita pe expertele in domeniu, azi va prezentam alte doua metode.

Kit-ul de pana

In valoare de peste 50 lei, kit-ul contine doua cartusuri cu aer, un tub cu adeziv special, un cutter, un adaptor pentru valva, doua stifturi si o unealta. Desi nu este nevoie sa demontezi roata, operatiune de reparare a penei este putin mai complicata. Metoda se gaseste aici. Nu are rost sa o scriu inca o data, dar mentionez ca kit-ul ajuta doar daca ai cauciuc fara camera si gaura este mai mare de 4 mm. De asemenea, pe instructiunile de utilizare  spune ca nu e bine sa circuli cu o viteza mai mare de 60 km/h si mai mult de 400 km. Dupa aceea, este nevoie sa schimbi cauciucul.

Petice pentru camera

Daca ai nesansa ca al tau cauciuc sa contina si o camera, pregateste-te psihic sa mesteresti destul de mult fiindca trebuie sa demontezi roata.

1. Da camera jos, scoate-o din cauciuc

2. Umfl-o. Ca sa vezi unde e sparta, ori o bagi in apa si vezi pe unde sunt bule, ori asculti sa vezi unde „suiera” aerul.

3. Odata descoperit locul, freci toata zona cu o bucata de smirghel sau ceva abraziv

4. Desfaci un petic si intinzi solutie de vulcanizat (un soi de lipici) pe suprafata de contact dintre petic si camera. Ai grija sa nu ajunga solutia si pe partea cealalta, ca se lipeste camera de cauciuc!

5. Stergi camera de impuritati, apoi intinzi solutie si langa gaura

6. Lasi cateva secunde sa se usuce solutia, indiferent unde ai aplicat-o

7. Pui peticul pe gaura, astfel incat gaura sa fie in centrul peticului.

8. Presezi cat poti tu de tare, apoi lasi sa se usuce 5-10 minute.

9. Se monteaza totul la loc si pe fuga, ca drumul te asteapta.

Acestea fiind spuse, eu mi-am terminat „prelegerea” pe tema asta. Mai stiti voi alte metode de reparat o pana? Care sunt alea?

PS: Voteaza-ma pe Cica

Anunțuri

Un gând despre &8222;Cum sa repari o pana(II)&8221;

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s