Pasiunile motociclistelor


Cum numarul motociclistelor este in crestere, pasiunile lor devin si ele din ce in ce mai diversificate.

Dupa un studiu facut pe forumul Motociclism.ro la sectiunea Fete Motocicliste aflam ca dansul este cea mai des intalnita pasiune:

„Doi ani de dansuri sportive – cha cha, samba, jive, quickstep, vals, vals vienez si rumba. Jive and samba erau preferatele.” Ralucone

„Am si eu doi ani de rock`n`roll, insa am renuntat”, ne declara Black_horse

Barbati, nu va faceti griji nici bucatarie nu este uitata de unele femei:

„Imi place enorm sa gatesc, pentru mine e un mod de relaxare!” a declarat pantera.

Insa poate cea mai spectaculoasa pasiune vine de pe munte; caci conform acestui studiu, am descoperit ca motciclistele practica si alpinismul:

„Cam de vreun an am inceput sa practic alpinismul si mi se pare un sport suuper fain.Dar din pacate am avut de putine ori ocazia sa merg pe stanca pana acum.Sunt doar la nivel de „incepator”.Cateva „manşe” si cam atat.” Declara o motociclista din Cluj.

Insa o alta din Bucuresti ne spune ca:

„nu e asa periculos alpinismul si cu atat mai putin periculos decat motociclismul… pe motor poti tu stii sa mergi cat de bine vrei si intra unu/una in tine si sanatate si la spital… pe stanca esti tu,vointa si indemanarea ta nu te grabeste sau „pocneste” nimeni ca pe sosea. nodurile sunt importante intradevar dar nu trebuie sa stii 17mii de noduri ptr a fi un alpinist , ci mai degraba sa stii sa te bine folosesti de cele pe care le cunosti.”

(textul declaratiilor este nemodificat)

Cu toate acestea, fetele motocicliste stiu sa fie si iubite si mame si sotii si bune prietene.

Deci, sunt femeile superioare barbatilor? 🙂

5 gânduri despre &8222;Pasiunile motociclistelor&8221;

  1. „Deci, sunt femeile superioare barbatilor?”
    Studiul a fost facut pe motocicliste, nu pe populatia generala. Se stie ca motociclistele sunt superioare restului femeilor. 🙂

    Apreciază

  2. sincer sa fim, nu cred ca vor fi femeile superioare barbatilor, cel putin in motociclism. poate in bucatarie sau in pat, pot fi superioare, dar in motociclism nu cred. parerea mea. 😛

    Apreciază

  3. eu cred ca atat femeile, cat si barbatii ar trebui sa fie egali in drepturi si sa nu fie nici unul mai presus de celalalt. La urma urmei, gasim in celalalt ce ne lipseste noua , si tot asa . Totusi, fetele motocicliste,a r trebui privite altfel ( mai cu admiratie ) . Pentru ca nu oricine are curaj pentru asa ceva :d . Doar femeile curajoase, cu personalitate puternik :X

    Apreciază

Lasă un răspuns

